Lievelingsboom - Reisverslag uit Antwerpen, België van Jos Vandael - WaarBenJij.nu Lievelingsboom - Reisverslag uit Antwerpen, België van Jos Vandael - WaarBenJij.nu

Lievelingsboom

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jos

01 Oktober 2005 | België, Antwerpen

1 oktober. 's Ochtends vroeg. Zometeen gaan we voor drie weken boodschappen doen, want moeder de vrouw gaat voor zestien dagen weg! Ik ben stomverbaasd over hoeveel dingen er geregeld moeten worden.
Ook dringend: oefenen met deze site. Daarom dus deze foto.
Lievelingsboom. Ik heb de flamboyant voor het laatst gezien in 1989. In Lubumbashi stonden er honderden, langs brede lanen. 's Ochtends bij het ontbijt kon ik ze zien vanaf m'n terras... Er zit dus een beetje weemoed vast aan deze foto. De kleur geeft ook de intensiteit van Afrika weer. Alles is intenser: de kleuren, geuren, de contrasten, de kloof tussen arm en rijk...

• 03 Oktober 2005 - 11:45

KOOGO:

Joepie!!!
    Ik ben de eerste die een bericht plaatst. Beste collega's ik hoop dat je tot het diepst in je onderwijsziel geraakt wordt. Pas dan hebben we veel kans tot slagen van ons project. We gaan ervoor